Bukan Siapa-siapa

My photo
Kubingkiskan bait bagi mengubat hati yang resah. Seperti melakar di helaian jingga dalam mewarnai perasaan tersimpan. Diiringi melodi berdondang merdu membuai rasa sebak yang terpilu. Lihat paparan dada langit biru, itulah ketenangan impianku. Yang sesekali didatangi gerimis nakal yang menjenguk rebah. Membangkitkan aku dari lena kelam yang tak sudah. Dan aku pelajari detik hitam sebagai langkah mencari diri aku yang sebenar

15 December 2010

Danau Bawah Tanah Yang Indah

Sumbawanews.com
Pesona alam ternyata bukan hanya berada diatas bumi, tapi pesona tersebut juga ditemukan dalam tanah berbentuk gua. Beberapa gambar gua yang terdapat dibeberapa negara ini menunjukkan betapa hebatnya maha pencipta mencipta keindahan yang boleh diteroka. Tidak terjangkau oleh fikiran kita. Mari hayati bersama


Mellisani Caves


Cheddar Gorge Caves


Hamilton Pool


Reed Flute Cave


Luray Caverns, Virginia


Wookey Caves, England


Lechuguilla Cave


Macan Ché


Mexico


Banff, Canada