Bukan Siapa-siapa

My photo
Kubingkiskan bait bagi mengubat hati yang resah. Seperti melakar di helaian jingga dalam mewarnai perasaan tersimpan. Diiringi melodi berdondang merdu membuai rasa sebak yang terpilu. Lihat paparan dada langit biru, itulah ketenangan impianku. Yang sesekali didatangi gerimis nakal yang menjenguk rebah. Membangkitkan aku dari lena kelam yang tak sudah. Dan aku pelajari detik hitam sebagai langkah mencari diri aku yang sebenar

19 March 2011

jahatnya kamu

kerana kau
aku tidak bisa membenci
kerana kau
aku terlena sendiri
kerana kau
sisa rinduku bertaburan sana sini

kerana kau juga
hilang ceria yang pernah aku miliki
hari-hari yang aku lewati tiada lagi indah seperti pelangi

mengapa ?
aku sendiri tidak pasti
hatiku benar-benar kata benci
tapi jauh di lubuk yang dalam
tiada siapa ketahui
menjadi misteri
hingga aku sendiri tidak mengerti

♥ ~ jahatnya kamu buat aku membenci