Bukan Siapa-siapa

My photo
Kubingkiskan bait bagi mengubat hati yang resah. Seperti melakar di helaian jingga dalam mewarnai perasaan tersimpan. Diiringi melodi berdondang merdu membuai rasa sebak yang terpilu. Lihat paparan dada langit biru, itulah ketenangan impianku. Yang sesekali didatangi gerimis nakal yang menjenguk rebah. Membangkitkan aku dari lena kelam yang tak sudah. Dan aku pelajari detik hitam sebagai langkah mencari diri aku yang sebenar

19 June 2011

LU BIKIN WA ANGIN

sendiri pikir la geng
lu jangan cakap sebarang
ni time baru dapat senang
jangan lepas pandang
nanti lu susah baru tau, apa itu goyang
cukup-cukup la lu skodeng

sendiri jaga la geng
jangan terlalu sibuk menyendeng
rimas gua rasa bila selalu jeling
lu bikin gua pening
bagus lu duduk diam sekarang
sebelum kepala gua angin