Bukan Siapa-siapa

My photo
Kubingkiskan bait bagi mengubat hati yang resah. Seperti melakar di helaian jingga dalam mewarnai perasaan tersimpan. Diiringi melodi berdondang merdu membuai rasa sebak yang terpilu. Lihat paparan dada langit biru, itulah ketenangan impianku. Yang sesekali didatangi gerimis nakal yang menjenguk rebah. Membangkitkan aku dari lena kelam yang tak sudah. Dan aku pelajari detik hitam sebagai langkah mencari diri aku yang sebenar

20 January 2011

Bukan Aku Tak Cinta

Bukan aku tak cinta
Kau wujudkan jurang antara kita
Kau cipta benteng tanpa diduga
Kau biarkan aku terkapai memendam rasa
Kau pudarkan rasa cinta yang telah ada
Kau yang buat hatiku berbelah rasa

Bukan aku tak cinta
Aku masih sayang kau seperti dulu
Aku selalu rindukan kau tiap waktu
Aku perlukan kau di sisi menemaniku
Aku ingin kau disampingku tanpa jemu
Aku terus menunggu cinta kita bersatu

Bukan aku tak cinta
Sememangnya takdir yang menentukan segalanya
Setelah masa berlalu kita masih seperti dulu
Simpulan kasih yang ada renggang tanpa disangka
Sejenak buat hatiku menghitung waktu
Tanpa sedar ia mula luntur dek perpisahan yang berlaku

21.01.2011 : 10.04 am
comic_comot