Bukan Siapa-siapa

My photo
Kubingkiskan bait bagi mengubat hati yang resah. Seperti melakar di helaian jingga dalam mewarnai perasaan tersimpan. Diiringi melodi berdondang merdu membuai rasa sebak yang terpilu. Lihat paparan dada langit biru, itulah ketenangan impianku. Yang sesekali didatangi gerimis nakal yang menjenguk rebah. Membangkitkan aku dari lena kelam yang tak sudah. Dan aku pelajari detik hitam sebagai langkah mencari diri aku yang sebenar

07 January 2011

... •..• ♥ • Kau yang bertahta


Kau yang bertahta
Pertemuan kita mengungkap cerita
Senyuman si dara memikat teruna
Siapa sangka bermula cinta
Bila keduanya mula mencurah rasa
Buatku tersenyum penuh bahagia
Begitu indah saat tika bersama.


Kau yang bertahta
Tetap seorang dalam jiwa
Tidak pernah ada yang kedua
Izinkan aku menjadi permaisuri cinta
Lamaranmu buatku begitu pesona
Mengungkap janji penuh setia
Berjanji hidup bersama selamanya.


Kau yang bertahta
Terima kasih atas segalanya
Akan aku pastikan mahligai terbina
Kukuh seteguh tugu cinta
Agar kita hidup bersama selamanya
Hingga saat terakhir nafas nyawa
Bertemu semula di pintu syurga
InsyaAllah jika dengan izin Dia.


01.01.2011 : 10.10 pm
comic_comot