Bukan Siapa-siapa

My photo
Kubingkiskan bait bagi mengubat hati yang resah. Seperti melakar di helaian jingga dalam mewarnai perasaan tersimpan. Diiringi melodi berdondang merdu membuai rasa sebak yang terpilu. Lihat paparan dada langit biru, itulah ketenangan impianku. Yang sesekali didatangi gerimis nakal yang menjenguk rebah. Membangkitkan aku dari lena kelam yang tak sudah. Dan aku pelajari detik hitam sebagai langkah mencari diri aku yang sebenar

17 May 2011

INIKAH CINTA

katanya, aku kesayangan
sering dirindu
selalu ingin ketemu
tapi .....
di sisinya punya teman
yang selalu menemani dia sejak dahulu
dan mula rasa akan kehadiranku

siapa aku dalam dirinya
mengapa aku menghampiri dia
cebisan kasih dulu tercantum semula
hingga kami membuai cinta
yang dulu punya jurang berbeza
tapi kini tidak pernah dihiraukannya
benarkah itu cinta ?