Bukan Siapa-siapa

My photo
Kubingkiskan bait bagi mengubat hati yang resah. Seperti melakar di helaian jingga dalam mewarnai perasaan tersimpan. Diiringi melodi berdondang merdu membuai rasa sebak yang terpilu. Lihat paparan dada langit biru, itulah ketenangan impianku. Yang sesekali didatangi gerimis nakal yang menjenguk rebah. Membangkitkan aku dari lena kelam yang tak sudah. Dan aku pelajari detik hitam sebagai langkah mencari diri aku yang sebenar

24 April 2011

KEKASIHKU

Kumenyayangimu, lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
Kumerinduimu, sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih mimpiku
Aku tahu engkau selalu ada untukku
Yang tidak pernah pergi jauh dariku
Disaat aku memerlukan dirimu
Engkau akan datang dekat padaku
Yakinlah bahwa rindu selalu mengiringi langkahmu
Yang telah lama beku dalam hidupku
Dan hanya padamu aku berikan sisa cintaku
Yang panjang dalam hidupku..

meniti hari dengan kasihmu ♥ ~