Bukan Siapa-siapa

My photo
Kubingkiskan bait bagi mengubat hati yang resah. Seperti melakar di helaian jingga dalam mewarnai perasaan tersimpan. Diiringi melodi berdondang merdu membuai rasa sebak yang terpilu. Lihat paparan dada langit biru, itulah ketenangan impianku. Yang sesekali didatangi gerimis nakal yang menjenguk rebah. Membangkitkan aku dari lena kelam yang tak sudah. Dan aku pelajari detik hitam sebagai langkah mencari diri aku yang sebenar

22 April 2011

takdir tidak memihak kita

Andai aku masih yang dulu
Pasti akan terus menyayangi
Andai aku masih yang dulu
Mungkin tak ragu hati ini mencintai

Sayang sang waktu telah mengubah aku
Aku tidak bisa lagi jatuh cinta
Walau aku sangat menyukai dirimu
Senyummu harummu dan ceriamu

Sayangku tiada yang seperti kamu
Wahai jejaka impianku pujaan hatiku
Bukan salah waktu kita telah berjumpa
Namun takdir yang tidak memihak pada kita