Bukan Siapa-siapa

My photo
Kubingkiskan bait bagi mengubat hati yang resah. Seperti melakar di helaian jingga dalam mewarnai perasaan tersimpan. Diiringi melodi berdondang merdu membuai rasa sebak yang terpilu. Lihat paparan dada langit biru, itulah ketenangan impianku. Yang sesekali didatangi gerimis nakal yang menjenguk rebah. Membangkitkan aku dari lena kelam yang tak sudah. Dan aku pelajari detik hitam sebagai langkah mencari diri aku yang sebenar

26 September 2011

KASIH TAK BERNYAWA

ingin sekali kucoretkan surat buat kamu
bercerita tentang perasaan yang menari-nari
tanpa suara......

ingin kukhabarkan rindu yang melonjak pada kamu
seperti aku di awanan biru bebas
tanpa siapa-siapa.....

kerna aku tak pasti pada siapa untuknya
rindu masih bernyawa
sayang masih menyala
tapi kasih seperti tak bernyawa
kerana, kasihku tak berjasad