Bukan Siapa-siapa

My photo
Kubingkiskan bait bagi mengubat hati yang resah. Seperti melakar di helaian jingga dalam mewarnai perasaan tersimpan. Diiringi melodi berdondang merdu membuai rasa sebak yang terpilu. Lihat paparan dada langit biru, itulah ketenangan impianku. Yang sesekali didatangi gerimis nakal yang menjenguk rebah. Membangkitkan aku dari lena kelam yang tak sudah. Dan aku pelajari detik hitam sebagai langkah mencari diri aku yang sebenar

27 February 2011

lari tanpa henti

aku ingin sekali berlari
jauh ke hujung sana
tanpa ingin menoleh
hanya berlari pandang ke hadapan

aku ingin berlari
hingga penat yang tidak terbagi
yang akan terhenti bila kaki tidak lagi mampu berdiri

aku ingin berlari
walau tiada teman di sisi
akanku teruskan biarpun sepi

♥ ~ berlari dan terus berlari