Bukan Siapa-siapa

My photo
Kubingkiskan bait bagi mengubat hati yang resah. Seperti melakar di helaian jingga dalam mewarnai perasaan tersimpan. Diiringi melodi berdondang merdu membuai rasa sebak yang terpilu. Lihat paparan dada langit biru, itulah ketenangan impianku. Yang sesekali didatangi gerimis nakal yang menjenguk rebah. Membangkitkan aku dari lena kelam yang tak sudah. Dan aku pelajari detik hitam sebagai langkah mencari diri aku yang sebenar

08 March 2011

ada aku kerana kamu

siapalah aku
yang baru bertatih seharian
menulis atas minat
coretan yang tidak mengenal batas
berlajar dari kesilapan
tersungkur entah keberapa kali
namun langkah tetap diteruskan

siapalah aku
tanpa teman seperti kamu
mengalu-alukan kehadiran
tanpa mewujudkan batasan
menerima aku seadanya dengan diriku

terima kasih kawan
adanya aku kerana kamu
coretan aku menambah nukilan tersedia
moga mampu berkongsi cerita
sama-sama kita berkisah tentang segalanya

♥ ~ salam ketemu