Bukan Siapa-siapa

My photo
Kubingkiskan bait bagi mengubat hati yang resah. Seperti melakar di helaian jingga dalam mewarnai perasaan tersimpan. Diiringi melodi berdondang merdu membuai rasa sebak yang terpilu. Lihat paparan dada langit biru, itulah ketenangan impianku. Yang sesekali didatangi gerimis nakal yang menjenguk rebah. Membangkitkan aku dari lena kelam yang tak sudah. Dan aku pelajari detik hitam sebagai langkah mencari diri aku yang sebenar

20 March 2011

suka dia

(~_~) •..•               
Saya saja yang suka dia                                            

Tapi dia belum tentu suka saya                                                     
Saya saja yang tunggu dia                                      

Tapi belum tentu dia terima saya                      

Saya saja yang nak dia jadi milik saya                
Tapi dia belum tentu nak miliki saya    
             
(^_^) ♥

Andai kata dia suka saya
Pasti saya orang paling bahagia 
Andai kata dia terima saya
Pasti dunia ini bagai saya yang punya
Andai kata dia milik saya
Pasti saya hargai dan terima seadanya

Tapi saya tetap tunggu 
Bila kasih mula merindu
Bila cinta mula diseru
Pasti bahagia datang bertalu