Bukan Siapa-siapa

My photo
Kubingkiskan bait bagi mengubat hati yang resah. Seperti melakar di helaian jingga dalam mewarnai perasaan tersimpan. Diiringi melodi berdondang merdu membuai rasa sebak yang terpilu. Lihat paparan dada langit biru, itulah ketenangan impianku. Yang sesekali didatangi gerimis nakal yang menjenguk rebah. Membangkitkan aku dari lena kelam yang tak sudah. Dan aku pelajari detik hitam sebagai langkah mencari diri aku yang sebenar

19 March 2011

jadikan aku kesayanganmu

pimpin aku sayang
biar seiring berjalan denganmu

genggamkan dengan kemas jemariku ini sayang
biar tidak lagi aku terlepas dari tanganmu

dan berjanji denganku sayang
dikau tidak akan sesekali penat melayan kerenahku
dan dikau tidak akan pernah mengeluh dengan renggekan rajukku

sayang,
izinkan aku bermanja denganmu
berikan aku tempat untuk menerima sayangmu
dan
sediakan ruang untuk aku simpan kasihku dalam hatimu

♥ ~ buat dikau yang disayang selalu