Bukan Siapa-siapa

My photo
Kubingkiskan bait bagi mengubat hati yang resah. Seperti melakar di helaian jingga dalam mewarnai perasaan tersimpan. Diiringi melodi berdondang merdu membuai rasa sebak yang terpilu. Lihat paparan dada langit biru, itulah ketenangan impianku. Yang sesekali didatangi gerimis nakal yang menjenguk rebah. Membangkitkan aku dari lena kelam yang tak sudah. Dan aku pelajari detik hitam sebagai langkah mencari diri aku yang sebenar

25 March 2011

si rindu berlagu

wahai sang rindu
di malam yang sepi ini
hatiku begitu sayu
inginku memanggil pujaan hatiku
tapi jauh nun di sana
entah kan sampai seru rinduku pada dia
boleh kamu menolongku, wahai si bayu
sampaikan salam rinduku pada pujaan hatiku
katakan padanya aku ingin sekali ketemu
sudilah kiranya dia menemui aku yang merindu
agar tiada beban rindu di bahuku

♥ ~ rindu detik kami ketemu dulu, sungguh