Bukan Siapa-siapa

My photo
Kubingkiskan bait bagi mengubat hati yang resah. Seperti melakar di helaian jingga dalam mewarnai perasaan tersimpan. Diiringi melodi berdondang merdu membuai rasa sebak yang terpilu. Lihat paparan dada langit biru, itulah ketenangan impianku. Yang sesekali didatangi gerimis nakal yang menjenguk rebah. Membangkitkan aku dari lena kelam yang tak sudah. Dan aku pelajari detik hitam sebagai langkah mencari diri aku yang sebenar

27 March 2011

berbunga cinta

 hatiku berbunga lagi
seperti remaja dalam hangat bercinta
tiap detik, buatku tersenyum sendiri
takjub sungguh perasaan ini
hangat sungguh cinta ini
terasa benar kuat bahang asmaranya
rindu yang datang mencengkam rasa
hingga aku resah menanti untuk bersua
oh cinta....
hangat genggamana tanganmu masihku rasa bahangnya
hingga aku tersipu sendiri
mengenang saat kita berdating
kasihku...
tahukah kamu sayang,
betapa syukurnya aku tika bertemu denganmu
hari-hari yang berlalu amat bererti buatku
hingga lupa akan derita rungsing yang kuhadapi
bahagianya aku...
berjanji denganku sayang,
cinta untukku tidak sekali kau hentikan
melainkan maut menjemputmu
pahat dan ukir namaku dalam hatimu
biar berbekas dan tidak boleh hilang
kerana namamu sudahku ukir dengan jelas
sampai kapan pun tidak akan hilang