Bukan Siapa-siapa

My photo
Kubingkiskan bait bagi mengubat hati yang resah. Seperti melakar di helaian jingga dalam mewarnai perasaan tersimpan. Diiringi melodi berdondang merdu membuai rasa sebak yang terpilu. Lihat paparan dada langit biru, itulah ketenangan impianku. Yang sesekali didatangi gerimis nakal yang menjenguk rebah. Membangkitkan aku dari lena kelam yang tak sudah. Dan aku pelajari detik hitam sebagai langkah mencari diri aku yang sebenar

17 March 2011

kasih yang bertaut

kau hadir
menyambut lembut tanganku
bersama sekuntum senyum
sejambak mawar merah jambu

kau tenung raut wajah
tanpa sepatah bicara
kau hampiri aku
dan dakap lembut hingga aku terkaku

pertemuan semula
kau menghangatkan bahang cinta
terkeluar rahsia
rupanya antara kita memendam rasa

kau dan aku
saling jatuh cinta
tanpa sebarang bicara kata
ia tersimpan dengan lamanya

dan hari ini
ketika bertemu semula
kita tagih sisa cinta dulu
dengan harapan yang meninggi

♥ ~ cinta kembali bertaut